ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

(Ν.Χριστοδουλίδου Τμήματα Α4,Α5)

ΑΓΑΠΗΤΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ,ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΦΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ»,ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗ ΡΑΨΩΔΙΑ υ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΣΑΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΓΑΣΙΕΣ:α.ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΕΤΕ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ (150-200 ΛΕΞΕΩΝ)ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΟΜΗΡΙΚΩΝ ΕΠΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ
 ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.β. ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΟ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΡΩΝ:
 ΚΥΚΛΟΣ Η ΚΥΚΛΙΚΟ ΣΧΗΜΑ(ΣΕΛ.18),IN MEDIAS RES(ΣΕΛ.18), ΠΡΩΤΟΠΡΟΣΩΠΗ/ΤΡΙΤΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΦΗΓΗΣΗ(ΣΕΛ. 24),ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΘΕΩΝ(ΣΕΛ.24),ΠΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ(ΣΕΛ.24),ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΕΙΡΩΝΕΙΑΣ(ΣΕΛ.38),ΥΒΡΗ(ΣΕΛ.99).γ. ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΤΕ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΝΑΥΣΙΚΑΣ(ΡΑΨΩΔΙΑ ζ).   ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

 ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

(Ν.Χριστοδουλίδου Τμήματα Α4,Α5)

«ΜΟΝΑΧΗ ΕΓΝΟΙΑ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΑΜΜΟΥΔΙΕΣ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ…»

                            ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ, «ΤΟ ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ».
ΑΓΑΠΗΤΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ,ΕΧΟΝΤΑΣ  ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΗ 2η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΑΣ,ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΕΜΑΤΑ:
α) ΠΟΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ «ΦΩΝΗΕΝΤΑ» ΚΑΙ ΠΟΙΑ «ΣΥΜΦΩΝΑ»;
β ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΕΞΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΦΩΝΗΕΝΤΑ:                                                          γ ε ρ ω ν ,  λ α γ ω ο ς , Κ α λ λ ι ο π η , σ υ ν.
γ)ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:                                     i ΟΙ ΔΙΦΘΟΓΓΟΙ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ……………………..                                       ii ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ……………………ΔΙΦΘΟΓΓΟΥΣ.
δ) ΣΕ ΠΟΙΑ/ΠΟΙΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ/ΡΙΕΣ ΣΥΜΦΩΝΩΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΤΑ   κ  ,   β   ,   τ   ,       λ   ,   μ   ,   ξ ;
                    Κ Α Λ Η   Σ Α Σ   Ε Π Ι Τ Υ Χ Ι Α!

 (Αν.Καστανά)

 (Γ.Στάμου)

Αρχαία Α΄ 1η επανάληψη

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Νοεμβρίου 2020
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30