ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
(Ν.Χριστοδουλίδου Τμήματα Α4,Α5)
ΑΓΑΠΗΤΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ,ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΦΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ»,ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗ ΡΑΨΩΔΙΑ υ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΣΑΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΓΑΣΙΕΣ:α.ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΕΤΕ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ (150-200 ΛΕΞΕΩΝ)ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΟΜΗΡΙΚΩΝ ΕΠΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.β. ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΟ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΡΩΝ:
ΚΥΚΛΟΣ Η ΚΥΚΛΙΚΟ ΣΧΗΜΑ(ΣΕΛ.18),IN MEDIAS RES(ΣΕΛ.18), ΠΡΩΤΟΠΡΟΣΩΠΗ/ΤΡΙΤΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΦΗΓΗΣΗ(ΣΕΛ. 24),ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΘΕΩΝ(ΣΕΛ.24),ΠΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ(ΣΕΛ.24),ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΕΙΡΩΝΕΙΑΣ(ΣΕΛ.38),ΥΒΡΗ(ΣΕΛ.99).γ. ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΤΕ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΝΑΥΣΙΚΑΣ(ΡΑΨΩΔΙΑ ζ). ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
(Ν.Χριστοδουλίδου Τμήματα Α4,Α5)
«ΜΟΝΑΧΗ ΕΓΝΟΙΑ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΑΜΜΟΥΔΙΕΣ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ…»
ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ, «ΤΟ ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ».
ΑΓΑΠΗΤΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ,ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΗ 2η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΑΣ,ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΕΜΑΤΑ:
α) ΠΟΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ «ΦΩΝΗΕΝΤΑ» ΚΑΙ ΠΟΙΑ «ΣΥΜΦΩΝΑ»;
β ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΕΞΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΦΩΝΗΕΝΤΑ: γ ε ρ ω ν , λ α γ ω ο ς , Κ α λ λ ι ο π η , σ υ ν.
γ)ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: i ΟΙ ΔΙΦΘΟΓΓΟΙ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ…………………….. ii ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ……………………ΔΙΦΘΟΓΓΟΥΣ.
δ) ΣΕ ΠΟΙΑ/ΠΟΙΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ/ΡΙΕΣ ΣΥΜΦΩΝΩΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΤΑ κ , β , τ , λ , μ , ξ ;
Κ Α Λ Η Σ Α Σ Ε Π Ι Τ Υ Χ Ι Α!
Σχολιάστε
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.